maanantai 2. maaliskuuta 2009

Päivän yllätys: asiakkaat menevät humalassa baariin

Päivän yllätyksestä vastasivat typerään kampanjaan osallistuneet hämeenlinnalaiset yökerhot, jotka totesivat, etteivät ne enää puhalluta asiakkaita ovella. Kampanja, jossa asiakkaiden juomistottumuksia piti muuttaa siten, että he joisivat pään täyteen baarissa, epäonnistui pahoin, sillä 90% asiakkaista oli jo humalassa astuessaan baariin.

No niin, paskooko karhu metsään vai ei?

Käsi sydämellä, kenelle tämä "tutkimustulos" oli joku yllätys? Kuka idiootti menee selvin päin baariin ja kumoaa siellä isolla rahalla viinaa kurkkuseen? Vastaus: ei kukaan.

Muutenkin kampanjan tarkoituksena oli
vähentää humalahakuista juomista
, jota ei nyt varmaankaan usko kukaan. Uskon, että tämän kampanjan tarkoitus oli vähentää humalahakuista juomista kotona. Naurettavinta tässä kampanjassa on vielä se, että baarien vahtimestarit ovat puuttuneet jonossa ryypiskelyyn ja keränneet taksien rekisterinumeroita ylös, mikäli autosta on noussut asiakas pullo kädessä. Voi hyvää päivää taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Puppulausegeneraattori vastaa maskikohuun

 Antti Vesala teki Uuden Suomen puheenvuoroon postauksen , jossa hän litteroi Krista Kiurun vastaukset niin sanottuun maski-kohuun. Luettuan...